Dag 3 i fjällen

Idag fick jag lite sovmorgon medan de andra såg på julkalendern. Vaknade av att min fru hade gjort kaffe, härlig doft att vakna till :)

Sedan gjorde vi lite fika för att ta med i slalombacken, den minsta fick stanna hemma med frugan. Febern och förkylningen vill inte ge sig för den lilla, så de fick ta en inne dag. Väl i backen började barnen åka direkt, de kan ta knappliften och åka hela vägen ner Själva. Super duktiga efter bara två dagar på slalomskidor. På fredag tror jag att jag ska hyra mig ett par skidor med :)

-18 solen lyser och inga moln på himlen. Det är perfekt vinterväder. Barnen är ute nästa hela dagarna och gräver i snöhögarna, när de kommer in har de så härliga äpple-kinder. Synd bara att minstingen inte är frisk och att henne det inte får vara med ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0