Haft besök av Trulle

Måste berätta att min son har haft besök av klassens Trulle och Trulle är ett litet troll som får följa med barnen hem över helgen. Barnen tar kort och skriver i en speciell bok om vad de har gjort tillsammans under helgen. Hos oss har Trulle hjälpt till med att klä julgranen, varit på adventfika hos våra släktingar och myst en massa med sonen såklart :). Men även Lill tjejen har fått få "smaka" på Trulle, hon bestämde sig för att gnaga lite på Trulles ben.

Trulle har sovit med sonen hela helgen och har även fått spela Xbox :). Men jag tror eller rätare sagt så vet jag att Trulle är i behov av ett bad, han har lyckats samla på sig en hel del smuts. Men jag vill inte ha det på mitt samvete, att han kanske blir en finger docka :)

Men tack för besöket Trulle :)

P.S Tror Trulle är den samma som min stora dotter hade hemma när hon gick på förskolan och det är två år sedan. D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0