Nytt bygge på gång.

Nu är det sommar och mina husprojekt ploppar upp som maskrosor i mitt huvud. Vill göra en massa saker hemma med huset, som exempel ett staket runt uteplatsen på framsidan. Det ska vara ett ribbat staket som skyddar mot vind och insyn. Det blir ingen ny Berlinmur utan ett litet trevligt staket. Min far har lovat mig/oss att hjälpa till, men jag vet inte hur mycket hjälp han är. Får väl sätta en spade i handen på honom, så att han känner att han gör något viktigt.

 

Nä, jag tror det blir riktigt snyggt med en liten inramning på framsidan. Sedan har jag 1001 nya projekt som jag vill utföra, men det får bli en senare fråga. Men det är planerad byggstart nu på lördag för staketet, hoppas vädrets makter är med oss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0