Pyser tidigt idag

Nu är det fredag och snart är det hem dags, tänkte jag skulle pysa lite tidigare idag. Måste åka och handla IGEN, vi glömde lite när vi handlade senast. Brukar vara så att vi kommer hem med en del saker som inte står på listan, men det är bara att åka igen. Ikväll blir det taco-mys med familjen, tacos har blivit en riktig fredags måltid. Kul att barnen älskar tacos, nästan ända sättet att få barnen äta grönsaker :-) Frugan och jag tar väl ett glas gott vin till maten, en lyxig fredag med familjen.

 

Min son skulle på kalas ikväll, men det blev inställt på grund av magsjuka. Hoppas sonen inte blir allt för ledsen när jag meddelar honom om kalaset. På lördag ska våra två stora barn sova över hos farmor och farfar, men först ska vi gå på skördegille på förmiddagen. Få se om jag och min far drar igång staketbygget efter det. Sedan på kvällen blir det bara jag, min fru och den lilla som har lördagsmys hemma. Skönt för dem stora barnen att bli lite bortskämda av farmor och farfar.

 

Nej nu blir det kaffe och tydligen bjuder The big Boss på glass…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0