Fredag, så skönt

Hoppade inte direkt upp ur sängen idag och då blir tidsschemat lidande. Varje minut på morgonen är nästan bokad, kaffet, kläder, barnen, borsta tänderna m.m. Får inte va mycket trafik idag får då kommer jag sent. Min fru säger att jag är en "tids optimist", hum.. Kan nog hålla med henne om det ;)

Tog min första vår-springrunda i tisdags och innebandy i onsdags, plus att jag bytte till sommar däck i går torsdags. Har träningsverk i hela kroppen och är stel, måste vara såhär pensionärer känner sig. Förutom träningsverken, eller det vet man inte.. dem kanske lider som mig med :)

Idag blir det en halvdag på förskolan, för idag ska vi åka och hälsa på svärmor över helgen. Är en bit att åka så det är skönt att komma iväg tidigt. Men tycker E4 är så himla tråkig efter Jönköping och ner mot Ljungby, men vi åker inte den varje dag och det är tur det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0