Morgon fix

Klockan ringde 06:30 fast klockan var i själva verket 06:15, har gjort så för att lura mig själv. När jag ligger och drar mig på morgonen tror jag att klockan är mer än vad den är :)

Den som vaknar först i familjen är våran lilla hamster som bor i sin bur nere i köket, hörde hur han krafsade i sitt rör efter mat. Eller om han krafsade för att få upp mig, för när jag väl var nere mötes jag av en trött blick och sedan gick han in i sin bur. Nu kommer han väl fram ikväll igen och springer i sitt hjul hela natten.

Efter att kaffet börjat sin vandring ner i tillbringaren kom min dotter ner för trappen, trött som sju svåra år. Fixade lite frukost till henne framför Bolibompa, själv sitter jag i köket och går igenom det sista inför min två veckors praktik i förskolan. Ska bli hur kul som helst, undra om dem kommer ihåg mig från i höstas när jag var där en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0