Nu är det gjort!

Då har man krossat en dröm på ett par minuter, har meddelat att jag inte kan åka i höst till USA! Här kommer brevet som jag var tvungen att skicka, tog emot att trycka på skicka knappen...

Hej Lena

Vill börja med att be om ursäkt att mitt svar har dröjt. Min ekonomiska situation har förändrats under sommaren. Min frus och mina sparpengar gick åt till bilen i början på sommaren. Vi fick betala över 25000kr i reparationer.

Min fru är mammaledig och som student och trebarns familj har man inte mycket över för att kunna spara ihop en ny buffert. Jag har försökt på olika håll lösa det ekonomiska för att verkligen kunna åka, men tyvärr.

Det är verkligen med vemod och stor besvikelse som jag måste tacka nej till VFU i Kentucky. En sådan här möjlighet kommer aldrig igen och jag är verkligen ledsen över situationen. När jag sökte såg det bra ut och vi räknade på det, men nu har vi inte samma förutsättningar längre.

Därför mitt sena svar! Finns inte ord för hur jag känner just nu när jag inser att jag inte kan åka.

Är uppriktigt sagt ledsen överallt besvär ni har gjort för mig och hoppas ni förstår. Vill tacka för all hjälp och möjligheterna ni gett mig!
Med vänlig hälsning, Henrik

P.S ska jag eller ni meddela Ms Lilian Davies D.s

Varför ska ALLT handla om pengar? Nu väntar jag på ett mirakel, det är det ända som kan rädda situationen just nu. Men det måste komma snart, pass, visum och flygbiljetter tar ett tag att fixa. Men hoppet är ju det sista som överger än... Och där hoppade den just iväg :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0