Första inlägget 2013

Nytt år och nya möjligheter och nu SKA jag bli mer aktiv på bloggen... Lovar :)

Nu är minsta dottern 9 månader fyllda och hon har börjat att röra sig i lodrätt riktning nu också. För ett par veckor sedan knäckte hon krypkoden och har sedan dess inte varit still en minut. Jag har glömt hur mycket passande det var med de andra barnen när de började röra sig :) Nu är det tuggat på både tidningar, Xbox spel, dvd-filmer och möbler. Men vart har tiden tagit vägen, det var ju inte länge sedan hon kom till oss?! Tiden går allt för fort.

Universitetet då? Jo, jag är nu inne på min fjärde termin och närmar mig mitten av utbildningen. Vi håller just på med en kurs som handlar om barnets språkutveckling och hur vi gör oss förstådda genom olika språk som: kroppsspråk, röstläge, uttryck m.m. Har en inlämning nu på måndag, imorgon alltså. Få se vad jag ska skriva om, har inte kommit dit än. Dottern är sjuk och har troligen öroninflammation, så nätterna är en plåga utan sömn och mycket vaggande. Får fokusera hela måndagen på arbetet :/ Huvudsaken är att hon blir frisk!

Tentan jag nämnde i förra inlägget är nu avklarad och rättad och till min stora förtjusning så blev jag godkänd :) 100% på ALLA tentor än så länge tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0