Varför...

Varför skriver jag så sällan 😉 Nu MÅSTE jag bli mer aktiv, min utbildning på Linköpings Universitet är nu avslutad. Nästan i alla fall, har min examensuppgift kvar att redovisa.

Men jag jobbar redan som förskollärare på min praktikplats, blev erbjuden en tjänst igen och den här gången kunde jag inte tacka nej 😊 Har snart jobbat i tre månader och det är så underbart att ha en fast tjänst redan! 

Nu kommer jag att lägga ut tips och idéer från min förskola och tar gärna emot nya idéer med 😀  Förskolan jag jobbar på består utav tre förskollärare och två barnskötare, barngruppen består utav 23 barn i åldrarna 1,5-5 år. Förskolan är en avdelning och den är uppdelad i stora och lilla gruppen under vissa tider under dagen. Förskolan är placerad i innerstaden och är en relativ liten förskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0